16 Jun 2012

abah hebat orangnya kalau nk taw =)

merindui orang tua yg telah melahirkan.. betapa berharganya mereka..
abah.. sentiasa hebat kat hati ni.walaupun xpena ak g tahu dy dulu.. huhu. malu la nk gtahu cmtu..
jasa mereka membuatkan kita anak2 berterima kasih sgt2
hadiah terakhir yg ak dh berniat nk beli tok mak ngn aruah abah... jam..
pelan2 simpan duit.. tp xsempat.
td minum air lai che kang.. ermmm xsedap laa... abah buat jugak sedap.siap bole tmbah kcang byk2..
abah paling teror buat lemang.. perghhh.. org taman msti tempah suh buat kalu raya aidilfitri ke, raya qurban ke.. sedap.. hehe.. syang.. selama ni dok tolong abah bakar lemang suma, xterlintas nk belajar.. abg2 pon sama.. kalau diorang cuba buat pon xkan pernah sama rasanya
roti canai.. ayam goreng kentucky.. megy kari pon sedap! bauuuu dy.. kat depan boleh bau dah.hehe
1 ni yg paling suka tgk.. abah msti action la kalu taip guna mesin taip lama tuu... tgk kertas kat depan tu n taip dgn lajunyaaa... tanpa ada error lgsung..haha.. dah keja pejabat padanlaaa!

moga aruah abah ditempatkan dalam kalangan org2 yg beriman.. damailah abah kat sana.. kalau di izinkan Allah. kita 1 keluarga akn dipertemukan di jannah nanti yer.. anak2 abah akan sentiasa cuba menjadi ank2 yg soleh dan solehah =)





doa dari ank2 tok abah insyaAllah xkan pena putus..  Norzarina Baharuddin, Norfazdilah Baharuddin, Mohd khairul Azhar Baharuddin, Mohd Tarmizi Baharuddin, Norhayati Baharuddin dan Muhd Nazmi Baharuddin..
jadilah anak2 yg soleh dan solehah tok mak abah.. sentiasa doakan kesejahteraan diorang =)
aamiinnnn..

No comments:

Post a Comment